luni, 14 decembrie 2009

Jingle bells!!!


S-a apropiat si mai mult Craciunul...mai exact...11 zile! De aceea am decis weekendul care tocmai s-a incheiat sa impodobim bradul. Si cum suntem firi practice, nu ne-am chinuit sa caram un brad de la piata ci am apelat la cel de la cutie din balcon:).
Si cum aveam doar brad si decoratiuni nu prea, a trebuit sa mergem la shopping. Mai exact in Cora, pt ca acolo chiar gaseai de toate pt decorat. Nu am stat mult, vreo 3 ore si ceva:). Dar a meritat pt ca am luat chiar tot ce trebuia. Bineinteles ca a mai durat in jur de-o juma de zi sa si decoram bradul nostru. Insa, am intrat in spirit, cu muzica si colinde pe fundal, rezultatul a fost foarte placut!!!
Cine stie daca nu ati facut bradul pana acum si mai aveti nevoie de o idee poate va inspira al nostru de aceea am sa postez si poze cu el:)...in toata splendoarea lui! Desi calitatea pozelor nu e maxima, va asigur ca in realitate e
superb!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you!