miercuri, 2 decembrie 2009

Impresii la inceput de iarna

Nici nu stiu de fapt daca o pot numi iarna...pt ca din pacate nu ninge. Chiar imi aminteam ieri ca in urma cu ceva ani, de 1 decembrie era zapada. M-as multumii sa ninga macar de sarbatori...desi...cred ca sunt degeaba sperantele mele.
Nu sunt eu tocmai fanul no 1 al iernii, insa daca tot e frig si trebuie sa ies camuflata cu geaca groasa, fular, manusi, caciula...macar sa ninga...sa simt ca e iarna!
Sunt curioasa cum e iarna la Bucuresti?! Pana acum pe mine nu ma impresioneaza deloc orasul asta mare, nici vara, nici toamna ... poate ca mi-as mai schimba parerea sa-l vad "nins".
Oricum astept cu nerabdare sarbatorile anul asta. Cred ca va fi pentru prima data cand voi spune ca sunt fericita cu adevarat de sarbatori. Abia astept sa impodobim bradutul, ne-am decis sa fie combinatia rosu argintiu....nu numai pt ca iubesc eu rosul la nebunie dar iti da impresia de veselie, de romantism, de caldura...asa cam cum este relatia noastra!
Intre timp, ca azi e abia inceput de decembrie, am sa merg sa caut cadouri pt Sf si mosul Nicolae. Mi-a placut intotdeauna sa pastrez traditia asta cu cadouri, mai ales in decembrie, luna in care imi doresc mai mult ca oricand sa am banuti si sa le iau tuturor cate ceva...parerea mea e ca doar asa simti spiritul! Si desi e criza, eu cred ca niste mici atentii nu vor face altceva decat sa aduca zambete, ceea ce e mai mult decat benefic in situatii de "criza".
Asadar, daca aveti cateva economii, daca simtiti deja spiritul sarbatorilor de iarna si daca vreti sa le oferiti zambete celor dragi, go to shopping!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you!