miercuri, 9 decembrie 2009

It's the season to be jolly!

Astazi ploua, e foarte frig! O zi tocmai buna de stat in casa, asa ca am sa "chiulesc" la cursul de azi. Simt ca ma incearca si o raceala, deci nimic mai potrivit sa lenevesc in casa la caldura.
Ma simt ca atunci cand eram mica si venea vacanta de iarna. Era cel mai placut sa stai la caldurica, sa bei un ceai cald, sa te uiti la tv....acum ce-i drept nu mai e chiar ca atunci(publici postari pe blog)... dar parca s-a mai pastrat cate ceva din copilarie, macar ceaiul cald!
Totusi uneori ma simt ca un copil, de exemplu abia astept sa impodobim bradul. Desi am impodobit brazi aproape in toti anii, nu am fost prea entuziasmata...adica ii faceam cateva poze si mancam cateva dulciuri. Si gata! Asa treceau si sarbatorile.
Mi-am propus sa nu mai las lucrurile sa treaca asa de repede pe langa mine fara sa raman macar cu ceva din fiecare sarbatoare sau eveniment.
Mi-as dori si sa fiu mai optimista, am devenit cam pesimista in ultima perioada...si nu e chiar bine pt starea de spirit.
Ok acum stiu ce vreau de la Mos Craciun...sa fiu optimista!
It's the season to be jolly!

Un comentariu:

Thank you!