luni, 20 ianuarie 2014

Pantofi de mireasa

Fiindca tot vorbeam de rochii de mireasa, cred ca e cazul sa vorbim si despre pantofi de mireasa. 

Daca ne-am ales deja rochita perfecta avem nevoie neaparat si de perechea de pantofi perfecta. Alegem culoarea rochitei (alb, ivoire, etc) iar apoi ne preocupam de comoditatea pantofilor.

Daca sunteti miresici vesele si puse pe dans si miscare va recomand sa alegeti o pereche de pantofi comoda, cu toc nu foarte inalt si de preferat dintr-un material cat mai moale (piele, nu lac) ca sa permita lejeritatea la dans. De asemenea, cu un decupaj nu foarte mare, eventual cu bretele care sa sustina glezna ...sa nu cumva sa alunece din picioare si sa va incomodeze :)

Eu sunt mica de inaltime asa ca am urmatorul plan: pentru cununia religioasa si sedinta foto voi alege pantofi cu toc inalt, iar pentru petrecerea de la restaurant pantofi cu toc mai micut sau pantofi cu platforma.

Va las si cateva idei, sa va inspire :)



















2 comentarii:

  1. unde pot gasi modelele acestia de pantofi un magazin sau un nr de tef,va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am preluat pozele de pe net :) I-am selectat pe cei care mi-au placut cel mai mult.
    Gasesti pantofi de mireasa la multe magazine online, depinde ce buget ai pt ei :)

    De exemplu aici : http://www.pantofi-de-mireasa.ro

    RăspundețiȘtergere

Thank you!