vineri, 7 martie 2014

Modele de verighete aur










Pentru ca suntem inca in febra pregatirilor de nunta si un aspect important il reprezinta verighetele, as vrea sa va arat si voua ce se mai poarta.

Noi am cautat vreo 2 saptamani pana am gasit un model care sa ne placa, apoi ne-am mai sucit de 3 ori si pana la urma ne-am decis ce vom lua.

Dupa parerea mea verighetele sunt foarte importante, ele sunt unul din simbolurile casatoriei si le porti in permanenta, asa ca trebuie sa le faci fix pe placul tau, fara compromisuri. Trebuie sa fie pe masura ta, sa fie comode, dar in acelasi timp si moderne.

Noi le-am preferat din aur galben complet, desi modelul dupa care au fost facute era o combinatie de aur galben si alb. Aurul alb nu ne place atat de mult, insa este ideal daca il preferati.

Pretul variaza in magazinele de bijuterii intre 170 si 250 pe gram, aur de 14 K. Sunt si magazine care vand strict in functie de model, insa eu nu prea am fost incantata sa dau triplu pe acelasi gramaj de aur, doar pentru ca e un model anume :)

Optional se pot grava, se pot monta pietricele semipretioase sau chiar pretioase etc. 

Toata treaba tine de buget. Noi am sarit cu putin peste bugetul alocat pentru ele, insa merita! Le-am luat cu toata convingerea ca le vom purta o viata intreaga :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you!