marți, 17 mai 2011

Luna mai!


Intotdeauna pentru mine luna mai a insemnat cea mai frumoasa luna din an: afara se incalzeste, in mai este ziua mea, tot in mai ... mai asteptam putin si se termina scoala ... toate la un loc ma faceau sa ador luna mai!

Nu spun ca mi-am schimbat asa instantaneu parerea, caci de placut tot imi place, insa anul asta am prea multe pe cap parca.

Suntem in 17 si eu simt ca a inceput luna de 40 de zile parca, nu de 17. Am avut asa de multe de facut, incat mi-a pierit cheful si de ziua mea parca. Desi mai am o saptamana si 2 zile, n-am efectiv nici un plan:))

Am inceput luna stresata cu o restanta, dupa care am scapat de restanta cu bine si am luat-o cu stresul pt disertatie.

Acum 2 ani cand ma pregateam pt licenta mereu ziceam, las' ca la master nu-i stres deloc ... whatever:)) Dar de unde, e mai stres ca in facultate ... pe bune!

Sfatul meu pt voi e sa nu va inscrieti la master, nu merita! O alta diploma pusa la "colectie" si doar atat! Daca tineti la voi mai mult decat la parerile celor din jur, nu va inscrieti! E total inutil!!!

Urmeaza sa fac vreo 2 drumuri la Buc ca sa umblu dupa hartoage, apoi partea mea "preferata" sa dau o multime de bani pe acele copii legalizate in 1000 de exemplare:)). Partea (singura) bunicica e ca inscrierea la examenul de disertatie nu costa decat 200 de lei ... un miracol:))

Si, ca luna asta sa fie complet distrusa, de sambata am racit si nu da semne de imbunatatire. E a 3-a oara anul asta (si-i abia luna mai) ... vb robotilor "e mai grav decat credeam ... raceala mea are o gripa"=))

Mda, deci sa zicem ca astept ziua mea totusi ca sunt inca tanara si merita sa sarbatoresc:) Si un tort nu strica nimanui ... ramane sa ma decid cu ce crema o sa-l fac:)

Astept luna iunie, dar pare o vesnicie pana atunci! Am rezervari la munte, ma duc sa ma relaxez dupa luna asta ... grea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you!